Основні результати роботи та досягнення викладачів і студентів кафедри
Публікації викладачів кафедри у Scopus та Web of Science
за період 2020-2025 н.р.
| 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| WoS | 4 | 2 | 25 | 5 | 3 | 4 |
| Scopus | 2 | 1 | 2 | 11 | 7 |
Наукові видання викладачів кафедри
| 2020 | 2021 | 2022 | 2023 | 2024 | 2025 | |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Монографії | 3 | 3 | 2 | 1 | 4 | |
| Методичні видання | 2 | 1 | 1 | 2 | 20 | |
| Редаговані видання | 1 |
2020
- Samoilenko O., Dubaseniuk O., Orosz I., Levrints M., Stratan-Artyshkova T., Gunko N. (2020): Training an Andragogue as a Specialist in Adult Education. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. Volume 12, № 2. 237-250.
- Chagovets A., Chychuk A., Bida O., Kuchai O., Salnyk I., Poliakova I.: Formation of Motivation for Professional Communication among Future Specialists of Pedagogical. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. 2020, Volume 12, Issue 1. P. 20–38. (WoS)
- Семеніхіна О.В., Юрченко А.О., Сбруєва А.А., Кузьмінський A.І., Кучай О.В., Біда О.А. Відкриті цифрові освітні ресурси у галузі ІТ: кількісний аналіз. Інформаційні технології і засоби навчання, 2020. Том 75, №1. С. 331–348. (WoS)
- Akseonova, E., Varetska, O., Klopov, R., & Bida, O. (2020). Efficiency of Social and Educational Experimental Training “New Physical Culture for the New Ukrainian School”. Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala, 2020, Volume 12, No 1 Sup1 P. 1–18 (WoS) https://doi.org/10.18662/rrem/12.1sup1/
2021
- Biletska O., Kuchai T., Kravtsova T., Bidyuk N., Tretko V., Kuchai O. (2021): The Use of the Activity Approach in Teaching Foreign Languages in Higher Education Institutions. Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. Volume 13, Issue 2. 243-267. (WoS)
- Fényes, H., Mohácsi, M., & Pallay, K. (2021). Career consciousness and commitment to graduation among higher education students in Central and Eastern Europe. Economics and Sociology, 14(1), 61-75. doi:10.14254/2071- 789X.2021/14-1/4. (Scopus, WoS)
- Pallay K. (2021): Catching Up At Scale – In the Wake of the Indicators of the Achievement of the Transcarpathian Mobile Students In: Civil Szemle, Különszám – 2021 – Special Issue II. Oktatás, digitalizáció, civil társadalom Education, Digitalisation, civil society. 253–275. (Scopus, WoS)
- Szilágyi I. (2021): Training of Future Teachers for the Patriotic Upbringing of Senior Preschool Children. – 2021, Vol. 13 №1(2021): Revista Românească pentru Educaţie Multidimensională. (WoS) http://www.lumenpublishing.com/journals/index.php/rrem/article/view/2674
2022
- Kövi Z, Wongpakaran T, Wongpakaran N, Kuntawong P, Berghauer-Olasz E., Mirnics Zs Relationships between personality traits and the inner strengths. Psychiatria Danubina, 2022; Vol. 33, Suppl. 4 (part II), 844-849 pp. (Scopus)
- Shevchenko, O., Bahinska, O., Markova, O., Broiakovskyi, O., Bielkova, T., Honcharenko, I., & Bida, O. (2022). Use of Multimedia Technologies in the Training of Physical Culture and Sports Specialists. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(7), 245-251. DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.7.30 (WoS) (Використання мультимедійних технологій при підготовці фахівців фізичної культури та спорту)
- Semchuk, B., Havryliuk, S., Karnaukh, L., Balakirieva, V., Palshkova, I., Leonova, V., & Bida, O. (2022). Professional Mobility as a Factor of Professional Success of a Modern Specialist in the Conditions of Distance Learning. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(8),260-268. DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.8.32 (Професійна мобільність як фактор професійної успішності сучасного фахівця в умовах дистанційного навчання) (WoS)
- Podkovyroff, T., S., N., Golubenko, Т., Altanova, A., Shkodyn, A., Bielikova, V., Pasynchuk, K., & Bida, O. (2022). The Significance of Professional Subjectivity of a Specialist in Taking into Account Educational and Civilizational Changes in the Information Society. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(10), 83-90. DOI: 10.22937/IJCSNS.2022.22.10.12 http://paper.ijcsns.org/07_book/202210/20221012.pdf (WoS) (Значущість професійної суб’єктності фахівця при урахуванні освітніх цивілізаційних змін в інформаційному суспільстві)
- Stratan-Artyshkova T., Bilyk R., Vitsukaieva K., Drozich I., Kalimanova O., Vasiutynska Y., & Bida O. (2022). The Use of Innovative Technologies in Education. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(11), 93-100. DOI: 10.22937/IJCSNS.2022.22.11.13 – використання інноваційних технологій в освіти http://paper.ijcsns.org/07_book/202211/20221113.pdf (WoS)
- Shumiatska O., Palamar N., Bilyk R., Yakymenko S., Yakovenko S., Tsybulko L., & Bida O. (2022). The Main Methodological Positions of Educational Institutions in the System of Educational Work of the Modern Information Space. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(11), 272-278. DOI: 10.22937/IJCSNS.2022.22.11.40 http://paper.ijcsns.org/07_book/202211/20221140.pdf (WoS) основні методологічні позиції закладів освіти у системі виховної роботи (WoS)
- Mulyk K., Mochan T., Nikonenko T., Alekseeva O., Terenko O., Berbets V., Bida O. (2022). New Technologies for Training Future Specialists in the Context of Competence-Oriented Mentoring. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(11), 616-622. DOI: 10.22937/IJCSNS.2022.22.11.87. http://paper.ijcsns.org/07_book/202211/20221187.pdf WoS – Нові технології при підготовці майбутніх фахівців в в умовах компетентнісно-орієнтованого наставництва. (WoS)
- Levrints (Lőrincz), M., & Greba, I. . (2022). DOES EXPERIENCE MATTER? A COMPARATIVE STUDY OF EFL TEACHERS’ CHALLENGES. Advanced Education, 9(21), 40–54. https://doi.org/10.20535/2410-8286.255886 (WoS)
- Zaporozhchenko, T., Dutko, O., Opachko, M., Skrypnyk, N., Depchynska, I., & Turchyn, T. (2022). Developing Competences in Future Primary School Teachers under the Conditions of Teacher Education Standardization: A Theoretical Review. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala, 14(2), 407-433. https://doi.org/10.18662/rrem/14.2/588 (WoS)
- Postolenko I., Biletska I., Kmit’ O., Paltseva V., Mykhailenko O., Yatsyna S., & Kuchai T. (2022). Learning a Foreign Language Using Information Technologies for Comfortable Implementation of the Professional Position of a Future Specialist in a Foreign Language Environment. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(11), 63-70. (WoS)
- Minenok, A., Donets, I., Telychko, T., Hud, H., Smoliak, P., Kurchatova, A., & Kuchai, T. (2022). The Role of Innovative Activities in Training Students Using Computer Technologies. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(8), 105-112 (WoS)
- Tverezovska, N., Kovbasa, T., Pryhalinska, T., Mykhniuk, S., Lopushan, T., Radionova, O., & Kuchai, T. (2022). Use of Multimedia Technologies in Extra-Curricular Works in Order to Improve the Quality of Training of Future Specialists, IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(9), 35-42 (WoS)
- Tverezovska, N., Kubitskyi, S., Dlubovska, A., Ihnatenko, N., Bodnaruk, I., Lisovyi, V., & Kuchai, T. (2022). Management of the Educational Process Using Information Technologies for High-Quality Training of Specialists in Higher Education Institutions. JCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(9), 561-568. (WoS)
- Shevtsova, O., Tiutiunnyk, M., Bosyi, O., Zharovska, O., Patsaliuk, I., Bielikova, V. & Kuchai, T. (2022). Aesthetic Education of Young People As a Necessary Condition for Cultural Development of the Individual in Modern Conditions of the Information Society. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(10), 207-213 (WoS)
- Vakulyk, I., Koval, V., Lukiianchuk, I., Romanenko, N., Grygorenko, T., Balalaieva, O., & Oros, I. (2022). Formation of a Professional Communication Culture Among the Students Using Information Technologies. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(9), 75-82. DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.9.12 http://paper.ijcsns.org/07_book/202209/20220912.pdf (WoS)
- Sadovyi, M., Terenko, O., Filimonova, T., Malanchuk, S., Vovkochyn, L., Paslawska, A., & Oros, I. (2022). The Use of Information and Communication Technologies in Education of Students’ Civic Responsibility. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22 (7), 213-219. DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.7.26 (WoS)
- Tverezovska, N., Bilyk, R., Rozman, I., Semerenko, Zh., Orlova, N., Vytrykhovska, O., & Oros, I. (2022). Latest Information Technologies in the UK Adults Education System. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(8), 25-34. (WoS)
- Berbets T., Ivanova V., Bryk R., Vytrykhovska O., Kurach M., Yakymenko S., Oros I. (2022). Innovative Development of the Education System in the International Space. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(11),609-615. DOI: 10.22937/IJCSNS.2022.22.11.86 http://paper.ijcsns.org/07_book/202211/20221186.pdf (WoS)
- Mamchych O., Poliakova A., Drobin A., Kravchenko O., Bodnaruk I., Vytrykhovska O., Oros I. (2022). Tasks of Modern Education in an Innovative Society. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(11), 459-466. DOI: 10.22937/IJCSNS.2022.22.11.66. http://paper.ijcsns.org/07_book/202211/20221166.pdf (WoS)
- Margitych K., Varodi N., Ostrovska M., Pavlovich J. “Features of teaching methods at the Ferenz Rakoczy II Transcarpathian Hungarian College of Higher Education” Journal of Linguistic and Intercultural Education , 2022. (ISSN 2065 – 6599) (WoS)
- Ostrovska M., Ostrovski O., Margitych K. “The Essence of Intercultural Educational Environment” Journal of Higher Education Theory and Practice, volume 22(15), 2022 (ISSN# 2158-3595). (WoS)
- Palshkov, K., Kochubei, O., Tsokur, O., Tiahur, V., Tiahur, L., Filimonova, T., & Kuzminskyi A. (2022). The Role of Fundamentalization of Education in Improving the Future Specialists Professional Training with Usage of Multimedia Technologies. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(9), 95-102. DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.9.15 ((WoS))
- Kuchai, O., Hrechanyk, N., Pluhina, A., Chychuk, A., Biriuk, L., & Shevchuk I. (2022). World Experience in the Use of Multimedia Technologies and the Formation of Information Culture of the Future Primary School Teacher. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(3), 760-768. https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.3.100 (WoS)
- Oseredchuk, O., Drachuk, I., Teslenko, V., Ushnevych, S., Dushechkina, N., Kubitskyi, S., & Сhychuk, A. (2022). New Approaches to Quality Monitoring of Higher Education in the Process of Distance Learning. IJCSNS International Journal of Computer Science and Network Security, 22(7), 35-42. DOI: https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2022.22.7.5(WoS)
- Yakymenko, S., Drobin, A., Fatych, M., Dira, N., Terenko, O., Zakharevych, M., & Chychuk, A. (2022). Formation of a Person’s Value Attitude to the Worldview Using Information Technologies. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(10), 183-190. DOI: 10.22937/IJCSNS.2022.22.10.24 http://paper.ijcsns.org/07_book/202210/20221024.pdf (WoS)
- Mamchych O., Chornobryva N., Karskanova S., Vlasenko K., Syroiezhko O., Zorochkina T., & Chychuk A. (2022). The Role of Education Information in Training Specialists at Universities in the USA, Great Britain and Ukraine. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(11), 43-50. DOI: 10.22937/IJCSNS.2022.22.11.6 http://paper.ijcsns.org/07_book/202211/20221106.pdf (WoS)
2023
- Ostrovska, M., Vasylykiv, I., Gaboda, E., Bopko, I., & Fentsyk, O Application of digital technologies in updating the content of the educational branches of primary school. Revista Eduweb, 17(3), 270-283. https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2023.17.03.23
https://revistaeduweb.org/check/17-3/23-270-283.pdf - Vukolova, K., Depchynska, I. ., Hertsovska, N., Cherniaieva, I., Loskutova, N., & Vasylko, Z. (2023). Defining the Postmodern Aspect of the Social Factor of Language Variation. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience, 14(1), 475-499. https://doi.org/10.18662/brain/14.1/431 https://lumenpublishing.com/journals/index.php/brain/article/view/6088
- Pusztai Gabriella–Pallay Katalin–Demeter-Karászi Zsuzsanna (2023): Felsőoktatási intézmények kultúrája és eredményessége oktatói percepciók tükrében. In: CIVIL SZEMLE 20. Special issue VI. pp. 9-27. 19 p. https://www.civilszemle.hu/wp-content/uploads/2023/12/Csz-2023-ku%CC%88lo%CC%88nsza%CC%81m-6-netre.pdf
- Molnár D., E., Pallay, K., Molnár D., I. és Darcsi, K. (2023) „Ukrajnai menekülthelyzet és az ideiglenes belső menekültek helyzete a Beregszászi járás határmenti településein 2022-ben”, Tér és Társadalom, 37(4), o. 82–99. https://doi.org/10.17649/TET.37.4.3497 https://tet.rkk.hu/index.php/TeT/article/view/3497
- Knysh, I., Tiahur, L., Ivanova, V., Vasiutynska, Y., & Shovsh, K. (2023). Features of training specialists using innovative approaches. Amazonia Investiga, 12(62), 230-239. https://doi.org/10.34069/AI/2023.62.02.23 https://amazoniainvestiga.info/index.php/amazonia/article/view/2294/3259
- BabaianY., Kanishevska L., Ivan Siladiy, Shakhrai V., Berdbets V. (2023) Atrategic management in an uncernain environment: adapting stranegies to a rapidly changing environment. AD ALTA JOURNAL OF INTERDISC IPLINARY RESEARCH https://www.magnanimitas.cz/ADALTA/130236/papers/A_12.pdf
- Syladii Ivan, BabaianY., Kanishevska L., Shakhrai V., Berdbets V. IInnovative development of the higher education institution: management mechanisms. Eduweb. 17. 257-269. https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2023.17.03.22 https://www.researchgate.net/publication/372554099_Innovative_development_of_the_higher_education_institution_management_mechanisms
2024
- Kushnir, A., Zabolotska, I., Mironets, L., Lisova, A., Cherednichenko, N., & Bida, O. (2024). Information and communication technologies in professional training of future specialists. Revista Conrado, 20(100), 377–387. LINK: https://conrado.ucf.edu.cu/index.php/conrado/article/view/3972
- Chovriy, S., Yakymenko, S., Bielikova, O., Yashchuk, O., Kulish, I., & Chychuk , A. (2024).Innovative smart technologies: editing, creation, and distribution of an interactive complex of multimedia educational materials. Revista Conrado, 20(101).
LINK: https://conrado.ucf.edu.cu/index.php/conrado/article/view/4188/3836 - Chagovets, A., Мyskova N., Kovrei, D., Bobyrieva, O., & Yokob, A. (2024). Effectiveness of Training in Building the Professional Image of Future Preschool Teachers.
DOI: https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2024.18.02.16
LINK: https://revistaeduweb.org/check/18-2/16-222-237.pdf - Kryshtanovych M., Kotyk T., Tiurina T., Kovrei D., Dzhanda H. Pedagogical and Psychological Aspects of the Implementation of Model of the Value Attitude to Health.
DOI: 10.18662/brain/11.2Sup1/99
LINK: https://lumenpublishing.com/journals/index.php/brain/article/view/3059 - Alla Chagovets, Nataliia Мyskova, Dora Kovrei, Olena Bobyrieva, Andreia Yokob Effectiveness of Training in Building the Professional Image of Future Preschool Teachers
DOI: https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2024.18.02.16
LINK: https://www.researchgate.net/publication/381846561_Effectiveness_of_Training_in_Building_the_Professional_Image_of_Future_Preschool_Teachers - Kravchuk, O., Kochubei, M., Chovriy, S., Koycheva, T., & Pishun, S. (2024). Formation of professional communication of non-language specialists in higher education institutions. Amazonia Investiga, 13(73), 373-386.
DOI: https://doi.org/10.34069/AI/2024.73.01.31
LINK: https://doi.org/10.34069/AI/2024.73.01.31 - Chovriy, S., Marieiev, D., Tsymbal-Slatvinska, S., Vytrykhovska, O., & Tsybulko, A. (2024). Impact of digital technologies on the quality of higher education. Revista Eduweb, 18(4), 265-285.
DOI: https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2024.18.04.18
LINK: https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2024.18.04.18 - Chovriy, S., Pelekh, V., Rogoza, V., Zorochkina, T., & Zdir, D. (2024). Organization of a STEM-oriented environment in higher education institutions. Amazonia Investiga, 13(76), 333-347.
DOI: https://doi.org/10.34069/AI/2024.76.04.27
LINK: https://doi.org/10.34069/AI/2024.76.04.27 - Chovriy, S., Vorona, V., Mahas, H., Tkachuk, D., Makhynia, N., & Kurchatova, A. (2024). Peer learning and peer assessment in institutions of higher education. Revista Eduweb, 18(3), 119-133.
DOI: https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2024.18.03.10
LINK: https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2024.18.03.10 - Chovriy, S., Skyba, N., Dmytrenko, A., Zabiiaka, I., & Holovchenko, O. (2024). Strengthening the professional training of staff in EU higher education . Amazonia Investiga, 13(75), 234-247.
DOI: https://doi.org/10.34069/AI/2024.75.03.20
LINK: https://doi.org/10.34069/AI/2024.75.03.20 - Chovriy, S., Yatsenko, O., Kozhevnikova, A., Anisimova, O., Horbatiuk, O., & Kolbina, L. (2024). The power of partnership in higher education. Amazonia Investiga, 13(83), 157-173.
DOI: https://doi.org/10.34069/AI/2024.83.11.12
LINK: https://doi.org/10.34069/AI/2024.83.11.12 - Katalin Pallay, Valéria Markos, Hajnalka Fényes (2024). Volunteer Activity of Transcarpathian Youth During the 2022 Russo-Ukrainian War. CORVINUS JOURNAL OF SOCIOLOGY AND SOCIAL POLICY VOL. 15/1, 49-71.
DOI: https://doi.org/10.14267/CJSSP.2024.1.3
LINK: https://cjssp.uni-corvinus.hu/index.php/cjssp/article/view/864 - Formation of an effective management system in the educational space of higher education institutions. Amazonia Investiga, Volume 13 – Issue 74: 344-360 / February, 2024.
DOI: https://doi.org/10.34069/AI/2024.74.02.29
LINK: https://doi.org/10.34069/AI/2024.74.02.29 - Knysh, I., Palshkova, I., Balalaieva, O., Kobernyk, H., & Tiahur, V. (2024). Augmented reality in higher school as a tool for implementation of STEM education (Доповнена реальність у вищій школі як інструмент впровадження STEM-освіти). Amazonia Investiga, 13(74), 180-192. БД WoS
DOI: https://doi.org/10.34069/AI/2024.74.02.15
LINK: https://amazoniainvestiga.info/check/74/15-180-192.pdf
2025
- Shevel, B., Vytrykhovska, O., Imber, V., Borysenko, N., Bunetska, I., & Bida, O. (2025). El papel del aprendizaje híbrido en la educación superior. Revista Conrado, 21(106), e4271. Recuperado a partir de LINK: https://conrado.ucf.edu.cu/index.php/conrado/article/view/4271
- Palshkova, I., Savchenko, N., Dubinka, M., Galimskyi, V., Svyrydiuk, O., & Chychuk, A. (2025). The impact of academic mobility on the formation of professional competence of specialists. Conrado Journal, 21(103).
LINK: https://conrado.ucf.edu.cu/index.php/conrado/article/view/4295 - Onyshchenko N., Depchynska I., Vykhor V., Syzonenko N., Hrebin-Krushelnytska N., Zhvava O. (2025) A Neuroscientific Approach to Developing Language Education Content: Literacy in the Postmodern Information Society. BRAIN. Broad Research in Artificial Intelligence and Neuroscience. Volume 16, Special Issue 1 (April 2025), pages: 351-363.
DOI: https://doi.org/10.70594/brain/16.S1/28
LINK: https://brain.edusoft.ro/index.php/brain/article/view/1778 - Chovriy, S., Sotska, H., Tiahur, V., Kibich, D., Du, J., & Cherkasov, V. (2025). Application of interactive methods and
technologies in teaching art disciplines. Revista Conrado, 21(105), e4422.
LINK: https://conrado.ucf.edu.cu/index.php/conrado/article/view/4422 - Chovriy, S., Havrylenko, A., Kostolovych, M., Derkach, O., & Hrebenyk, T. (2025). Designing the digital environment of higher education for the quality training of specialists. Revista Eduweb, 19(3), 284-302.
DOI: https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2025.19.03.18
LINK: https://doi.org/10.46502/issn.1856-7576/2025.19.03.18 - Katalin Pallay. Challenges in Higher Education and for Academics in Ukraine. In: Well-Being of Academic Staff in Rapidly Changing Higher Education. A Focus on Central and Eastern Europe. Gabriella Pusztai / Klara Kovács (Eds.) New York : Peter Lang, 2025. pp. 177-204.
DOI: https://doi.org/10.3726/b23030
LINK: https://drive.google.com/file/d/1tXZGQyU77N-gmUO40CDSRLziJqeZtPnB/view?usp=sharing - Ilona Dóra Dabney-Fekete, Ágnes Réka Dusa & Katalin Pallay. International Mobility and Its Impediments for Academics. In: Well-Being of Academic Staff in Rapidly Changing Higher Education. A Focus on Central and Eastern Europe. Gabriella Pusztai / Klara Kovács (Eds.) New York : Peter Lang, 2025. pp. 263-285.
DOI: https://doi.org/10.3726/b23030
LINK: https://drive.google.com/file/d/1tXZGQyU77N-gmUO40CDSRLziJqeZtPnB/view?usp=sharing - Gabriella Pusztai, Zsuzsanna Demeter-Karászi & Katalin Pallay. Performance Assessment: A New Dimension of Institutional Culture. In: Well-Being of Academic Staff in Rapidly Changing Higher Education. A Focus on Central and Eastern Europe. Gabriella Pusztai / Klara Kovács (Eds.) New York : Peter Lang, 2025. pp. 207-230.
DOI: https://doi.org/10.3726/b23030
LINK: https://drive.google.com/file/d/1tXZGQyU77N-gmUO40CDSRLziJqeZtPnB/view?usp=sharing - Shcherban Tetiana, Hoblyk Volodymyr, Chernychko Tetiana, Pigosh Vasyl, Kozyk Iryna
Assessment of the digital transformation of Ukraine’s economy: challenges, opportunities, and strategic prospects / Shcherban Tetiana, Hoblyk Volodymyr, Chernychko Tetiana, Pigosh Vasyl, Kozyk Iryna
// Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія “Економіка” : науковий журнал / гол.ред. Шталь Т.В. – Мукачево : МДУ, 2025. – Т. 12, № 1. – P. 159-168.
DOI: DOI 10.52566/msu-econ1.2025.159
LINK: http://dspace.msu.edu.ua:8080/bitstream/123456789/12680/1/ilovepdf_merged%20%281%29.pdf - Food security as a basis for socio-economic sustainability in war conditions / Hoblyk Volodymyr, Chernychko Tetiana, Shcherban Tetiana, Pigosh Vasyl, Rosola Uliana
// Науковий вісник Мукачівського державного університету. Серія “Економіка” : науковий журнал / гол.ред. Шталь Т.В. – Мукачево : МДУ, 2025. – Т. 12, № 2. – P. 83-93.
DOI: DOI: 10.52566/msu-econ2.2025.83
LINK: http://dspace.msu.edu.ua:8080/bitstream/123456789/12975/1/Food_security.pdf - Tetiana Shcherban Psychology of Risk in Economic Decision- Making Under Martial Law: Evidence from Ukraine / Tetiana Shcherban, Iryna Bretsko, Oksana Korolovych, Iryna Shtykh and Olesya Havrylets //
Peace economics peace science and public policy, 2025. – Р. 1-27. ISSN:1079-2457 eISSN:1554-8597
DOI 10.1515/peps-2024-0053
DOI: DOI 10.1515/peps-2024-0053
LINK: http://dspace.msu.edu.ua:8080/bitstream/123456789/12751/1/ilovepdf_merged%20%289%29.pdf
Викладачі, які отримали вчене звання та наукову ступінь (2020-2025 н.р.)
Звання професора: Кучай Тетяна Петрівна (2021), Чичук Антоніна Петрівна (2022), Силадій Іван Михайлович (2023)
Звання доцента: Орос Ільдіко Імріївна (2021), Бергхауер-Олас Емьовке Ласлівна (2022), Силадій Іван Михайлович (2022) Островська Маріанна Ярославівна (2023), Тягур Василь Михайлович (2024), Депчинська Іветта Аттілівна (2024), Поллоі Каталін Дезидерівна (2024)
Ступінь доктора філософії: Бергхауер-Олас Емьовке Ласлівна (2016), Поллоі Каталін Дезидерівна (2022), Коврей Дора Йосипівна (2022), Греба Ілдіко Золтанівна (2025), Візавер Вікторія Арпадівна (2025)
Кандидат педагогічних наук: Островська (Маргітич) Маріанна Ярославівна (2016), Депчинська Іветта Аттілівна (2019), Каталін Шовш (2019)
Доктор наук: Чичук Антоніна Петрівна (2020), Силадій Іван Михайлович (2021), Островська Маріанна Ярославівна (2024)
Наукова діяльність студентів кафедри (2020-2025 н.р)
2019-2020 н.р
Стипендіальна програма імені Калмана Шовша – 1 особа (Андреа Молнар)
Стипендіальна дослідницька програма Закарпатського угорського фахового коледжу імені Ілони Зріні – 1 особа (Андреа Молнар, керівник: д-р Маріанна Островська)
2020-2021 н.р
Стипендіальна програма імені Калмана Шовша – 8 осіб (Давід Едіна, Фюзешері Бернадетт, Ланці Аннамарія, Молнар Моніка, Молнар (Надь) Ніколетт, Шімон Марта, Тар Емеше, Едіна Вереш)
Стипендіальна програма імені Балінта Балаші / Стипендія імені Клебельсберга Куно – 1 особа (Ніколетт Товт, керівник: Каталін Поллоі
2021-2022 н.р
Стипендіальна програма імені Калмана Шовша – 1 особа (Шімон Марта)
2022-2023 н.р
Стипендіальна програма імені Балінта Балаші / Стипендія імені Клебельсберга Куно – 1 особа (Санто Жофія, керівник: Каталін Поллоі)
2023-2024 н.р
Всеукраїнська студентська науково-практична конференція (Санто Жофія – керівник: Каталін Поллоі)
XXI Конференція молодих угорських дослідників Закарпаття (Боднар Олександра – керівник: Каталін Поллоі)
XXI Конференція молодих угорських дослідників Закарпаття (Фюзешерій Бернадетт – керівник: Каталін Поллоі)
XVIII Закарпатська наукова студентська конференція (Боднар Олександра – керівник: Каталін Поллоі)
2024-2025 н.р
XXI Конференція молодих угорських дослідників Закарпаття (Боднар Олександра – керівник: Каталін Поллоі)
Міжнародна науково-практична конференція (Боднар Олександра – керівник: Каталін Поллоі)
XIX Закарпатська наукова студентська конференція (Боднар Олександра – керівник: Каталін Поллоі)
Кількість студентів, які брали участь та були нагороджені на наукових студентських конференціях (або інших національних та закордонних конкурсах та форумах, характерних для цієї галузі)
| Рік | 2019/2020 | 2020 / 2021 | 2021 / 2022 | 2022 / 2023 | 2023 / 2024 | 2024 / 2025 |
|---|---|---|---|---|---|---|
| брав участь в конференції/форумі | 2 | 1 | 4 | 2 | ||
| з яких нагороджено | 1 | 1 | 2 | 2 | ||
| брав участь у МНСК | 1 | 1 | 1 | |||
| нагороджено | 1 | 1 | 1 |
Ніколетт Камудя, студентка магістратури та Бернадетт Фюзешері, студентка бакалаврату, взяли участь у конференції Закарпатської наукової студентської конференції в секції методики навчання. Бернадетт Фюзешері посіла 1 місце.
Студентка магістратури Крістіна Михайлович взяла участь у Конференції молодих закарпатських угорських дослідників у секції гуманітарних наук, яка відбулася восени 2020 року.
Бернадетт Фюзешері (керівник: Єва Гуттерер), студентка магістратури, взяла участь у 35-ій Національній науковій студентській конференції (Ніредьгаза, 22 квітня 2021 р.) у секції «Методика навчання та викладання – технології знань» та отримала почесну грамоту.
Випускники кафедри, які закінчили або навчаються в аспірантурі
| № | Прізвище, ім’я | Назва закладу |
| 1. | Поллоі Каталін | Дебреценський університет |
| 2. | Чопак Єва | Хмельницький національний університет |
| 3. | Греба Ілдіко | Хмельницький національний університет |
| 4. | Чегіль Аніко | Хмельницький національний університет |
| 5. | Михайлович Кристина | Хмельницький національний університет |
| 6. | Mолнар Ніколетта | Університет імені Кароля Естергазі |
| 7. | Молнар Андрея | Мукачівський державний університет |
| 8. | Шютєв Єва | Дебреценський університет |
| 9. | Адам Єлізавета | Дебреценський університет |
| 10. | Йокоб Андрея | Мукачівський державний університет |