
Пап Габріелла Габорівна
старший викладач;
Кафедра математики та інформатики
Сфера наукових зацікавлень
Традиційні та електронні тести у викладанні математикиПублікації
Список публікацій (за останні 5 років):
Scopus, Web of Science:
- Papp, G. (2023). Usage of Online Platforms in Education of Mathematics in Transcarpathia at the Beginning of Quarantine. In: Kähler, U., Reissig, M., Sabadini, I., Vindas, J. (eds) Analysis, Applications, and Computations. ISAAC 2021. Trends in Mathematics(). Birkhäuser, Cham. pp 155-162
https://doi.org/10.1007/978-3-031-36375-7_9 https://link.springer.com/book/10.1007/978-3-031-36375-7 - Gabriella Papp (2023): Using e-test in online mathematics education during a pandemic for Ferenc Rakoczi II Transcarpathian Hungarian College of Higher Education students. In: 16th international conference DisCo 2021: Active Learning in Digital Era, Centre for Higher Education Studies, Praga, pp 275-283. ISBN: 978-80-86302-88-1
(Letölthető: https://www.disconference.eu/wp-content/uploads/2023/08/16thconference-Reader-DisCo2021.pdf )
Публікації у фахових виданнях України (категорія «Б»):
- Papp Gabriella (2024): Examining e-test and its goodness indicators. In Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. Випуск 10. с. 136-139. (https://sites.google.com/uica.education/nayka/%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D0%B7%D0%B0%D0%BF%D0%B8%D1%81%D0%BA%D0%B8-10/10-24 )
- Papp Gabriella (2023): Comparison of platforms used in online education. In «Актуальні питання у сучасній науці». (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія Економіка», Серія «Державне управління», Серія «Техніка», Серія «Історія та археологія»). Випуск № 11(17). с. 712-721. DOI 10.52058/2786-6300-2023-11(17)-712-721 (http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/issue/view/189 )
Публікації в іноземних наукових виданнях:
- Papp Gabriella (2024): The use of e-tests in education as a tool for retrieval practice and motivation. In Teaching Mathematics and Computer Science. Volume 22., No 1. pp. 59-76. DOI: 10.5485/TMCS.2024.13495
(https://ojs.lib.unideb.hu/tmcs/article/view/13495 ) - Gabriella Papp (2023): E-tests as motivational opportunities in mathematics classes. In Teaching Mathematics and Computer Science, Vol. 21 No. 1 (2023) Report of Meeting Researches in Didactics of Mathematics and Computer Sciences: 31 March – 2 April, 2023 Oradea, Romania. pp. 96-97.
https://doi.org/10.5485/TMCS.2023.R032
Інші публікації:
- Papp Gabriella (2024): Online felületek összehasonlítása oktatásszervezés és e-teszt szerkesztése céljából. In Berghauer-Olasz Emőke et al (szerk.): Krízishelyzetek hatása és kihívásai az oktatásban. Nemzetközi tudományos konferencia Beregszász, 2023. március 30-31. Tanulmánykötet. Beregszász, II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola. pp. 351-358. (https://dspace.kmf.uz.ua/jspui/handle/123456789/3979)
- Papp Gabriella (2023): Informatika tárgyi e-teszt megbízhatóságának vizsgálata. In Tóth Attila, Marosi István (szerk.): Hittel a jövőbe. Az Ortutay Elemér Görögkatolikus Szakkollégium szervezésében 2022. május 5-én rendezett VIII. Keresztény Tudományos Diákköri Konferencia tanulmányainak gyűjteménye. Firczák Gyula kötetek V. Ungvár-Beregszász, RIK-U, 2023. pp. 49-63. ISBN: 978-617-8276-14-0
- Papp Gabriella (2022): Tudásszintmérés e-tesztek segítségével. In Marosi István (szerk.): Hitkeresés. Az Ortutay Elemér Görögkatolikus Szakkollégium szervezésében 2021. március 18-án megrendezett VII. Keresztény Tudományos Diákköri Konferencia tanulmányainak gyűjteménye. Firczák Gyula kötetek IV. Beregszász. pp. 39-46. ISBN: 978-617-8046-41-5
(Letölthető https://karpataljaiadatbank.com/wp-content/uploads/2022/08/IV.-kotet_Hitkereses.pdf ) - Papp Gabriella (2021): Online felületek alkalmazása a matematika tanításában Kárpátalján. In Limes: a II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola tudományos évkönyve. VIII. évfolyam. pp. 219-223. ISSN: 2411-4081
(Letölthető https://kme.org.ua/wp-content/uploads/2022/04/limes-2021-issue-viii_2021-12-30.pdf https://opac3.brff.monguz.hu:443/hu/record/-/record/bibBRF00009320 ) - Papp Gabriella (2021): A pandémia ideje alatt alkalmazott e-teszt megbízhatóságának vizsgálata. In Andor Abonyi-Tóth, Veronika Stoffová, László Zsakó (szerk.): Proceedings of XXXIV. DidMatTech 2021 Conference. New Methods and Technologies in Education, Research and Practice. Budapest, ELTE Informatikai Kar. pp. 294-305. ISBN: 978-963-489-413-1
(Letölthető http://didmattech.inf.elte.hu/proceedings-2021/ ) - Gabriella Papp, Dóra Szegő (2021): Traditional test versus e-test. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres (eds.): EDULEARN21. 13th International Conference on Education and New Learning Technologies July 5th-6th, 2021. Conference Proceedings. Valencia, IATED Academy. pp. 5029-5033. ISBN: 978-84-09-31267-2,
DOI: 21125/edulearn.2021.1040
(Letölthető: https://library.iated.org/publications/EDULEARN21) https://library.iated.org/view/PAPP2021TRA - Papp Gabriella (2020): Az e-tesztek szerkesztése és alkalmazása tudásszintmérés céljából a karanténi távoktatás ideje alatt. In Andor Abonyi-Tóth, Veronika Stoffová, László Zsakó (eds.): Proceedings of XXXIII. DidMatTech 2020 Conference, New Methods and Technologies in Education, Research and Practice. Budapest, ELTE Informatikai Kar. pp. 203-212. ISBN: 978-963-489-244-1
(Letölthető: http://didmattech.inf.elte.hu/wp-content/uploads/2020/09/Didmattech2020_Proceedings_XXXIII_v20200921.pdf) - Месарош Л. В., Кучінка К. Й., Пап Г. Г. (2020): Розвиток логічного мислення з використанням методу класифікації на уроках фізики та математики. In Komarytskyy M. L. (ed.): Topical issues of the development of modern science. Abstracts of VII International Scientific and Practical Conference Sofia, Bulgaria 11-13 March 2020. Sofia, Publishing House “ACCENT”. pp. 323-325. ISBN: 978-619-93537-5-2
(Letölthető https://sci-conf.com.ua/vii-mezhdunarodnaya-nauchno-prakticheskaya-konferentsiya-topical-issues-of-the-development-of-modern-science-11-13-marta-2020-goda-sofiya-bolgariya-arhiv/ )
Тези
-
- Papp Gabriella (2025): E-teszt, mint mérőeszköz a felsőfokú matematikaoktatásban. Matematika és Informatika Didaktikai Kutatások, Kecskemét. április 4-6. (https://dea.lib.unideb.hu/items/7cd3e830-b48f-4be6-896b-18deec795a42 )
- Gabriella Papp (2025): Comparison of the reliability of e-tests in higher education of mathematics. Innovatív digitális módszerek az oktatás és kutatás területén” c. Nemzetközi Tudományos-gyakorlati Konferencia, Beregszász. március 27-28.
(https://kme.org.ua/uk/publications/innovacijni-cifrovi-metodi-v-galuzi-osviti-ta-doslidzhen/ ) - Daróci Ádám, Palinszky Alexandra, Papp Gabriella (2024): A KMPSZ részvétele az Erasmus+ pályázat projektjében. Közoktatás: a Kárpátaljai Magyar Pedagógusszövetség Lapja. XXVIII. évfolyam, 1. szám. 16. p.
- Daróci Ádám, Kucsinka Katalin, Papp Gabriella (2024): A matematikai kompetenciák mérésének jelentősége, mint a munkaerőpiac mutatója. In Csernicskó István et al. (szerk. biz.): Digitális gazdaság és fenntartható fejlődés: a pénzügy, számvitel, menedzsment, valamint társadalom- és viselkedéstudomány legújabb trendjei. II. Rákóczi Ferenc Kárpátaljai Magyar Főiskola által a “Rákóczi-napok” alkalmából rendezett IV. Nemzetközi Gazdaságtudományi Konferencia tudományos anyagai (Beregszász, 2024. március 26-27.). Beregszász, II. RFKMF. pp. 406-407.
Загальна інформація
Загальні відомості про викладача:
Освіта:
2006 – 2009 | Ліцей з гуманітарним та природничим профілем с. Великі Береги |
2009 – 2013 | Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ (BSc ). |
2013 – 2014 | Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ (Cпец.) |
2015 – 2017 | Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ (MSc ). |
2020 – 2024 | Дебреценський університет (аспірантура) |
Виконувана робота з початку трудової діяльності:
2013 | Варівський ліцей ім. Ференца Ракоці ІІ (вчитель); |
2016 – 2017 | 2017 Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, (стажист); |
2017 – 2020 | Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, (асистент); |
2020 – | Закарпатський угорський інститут імені Ференца Ракоці ІІ, (викладач); |
Участь у професійних об’єднаннях за спеціальністю:
Член „Наукового товариства студентів і молодих вчених” ЗУІ імені Ференца Ракоці ІІ
Член секції математики «Закарпатське угорськомовне педагогічне товариство»
Участь у наукових темах, розробках і проєктах (за останні 5 років):
КОМП «Компетенція – Освіта – Баланс – Перспектива»: Структурно-якісні зміни угорськомовної освіти Закарпаття в умовах російсько-української війни.
Співпраця в галузі освіти з метою підтримки використання цифрових методів та засобів в Угорщині та сусідніх країнах
Підвищення кваліфікації, стажування (за останні 5 років):
- Участь у програмі академічної мобільності “Ceepus” в Університеті імені Лоранда Етвеша (м. Будапешт, Угорщина). (30 годин / 1 кредит).
- Участь у програмі академічної мобільності «Еразмус+» в Університеті імені Кароля Естергазі (м. Егер, Угорщина), 2025. (30 годин / 1 кредит).
- Участь у програмі академічної мобільності “Ceepus” в Дебреценському університеті (м. Дебрецен, Угощина), 2024. (30 годин / 1 кредит).
- Навчання на курсах підвищення кваліфікації у Приватному вищому навчальному закладі “Європейський університет”, 2023 (180 год/6 кредитів ECTS)
- Участь у програмі академічної мобільності «Еразмус+» в Університеті імені Лоранда Етвеша (м. Будапешт, Угорщина), (30 годин / 1 кредит).
- Участь у програмі академічної мобільності “Makovecz” в Дебреценському університеті (м. Дебрецен, Угощина), 2024. (30 годин / 1 кредит).
Інші здобутки:
Членство у спеціалізованих вчених, експертних радах, редколегіях наукових журналів тощо: Член „Bolyai János Matematikai Társulat”
Досвід роботи за спеціальністю:
Досвід роботи за спеціальністю – понад 8 років.