Мулеса Павло Павлович

Доцент кафедри математики та інформатики;
доктор педагогічних наук, доцент, Доцент
Кафедра математики та інформатики

Сфера наукових зацікавлень

Сучасні інформаційні технології, комп’ютерна техніка, проєктний менеджмент, вільно поширюване програмне забезпечення та його застосування в навчальному процесі, захист операційних систем, бази даних, Data Science, AI, візуалізація даних, унаочнення даних.

Публікації

Scopus és Web of Science (WOS) besorolású publikációk:

Drushlyak, M., Semenikhina, O., Kharchenko, I., Mulesa, P., & Shamonia, V. (2023). Effectiveness of Digital Technologies in Inclusive Learning for Teacher Preparation. Journal of Learning for Development, 10(2), 177–195.
https://doi.org/10.56059/jl4d.v10i2.777

Ukrajnai tudományos szakfolyóiratokban megjelent publikciók («B» kategória):

  1. Вовчок, І. М., & Мулеса, П. П. (2025). Аналіз результатів адаптивного навчання здобувачів із застосуванням нейронної LSTM-мережі . АСУ та прилади автоматики, 1(184), 70–81.
    https://doi.org/10.30837/0135-1710.2025.184.070
  2. Мулеса, П. (2023). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ВІРТУАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ: ОБҐРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ УМОВ. Освіта. Інноватика. Практика, 11(2), 25–30.
    https://doi.org/10.31110/2616-650X-vol11i2-004
  3. Мулеса П. Критерії і показники готовності майбутніх учителів математики та інформатики до використання засобів віртуальної наочності у професійній діяльності [Текст] / П. Мулеса, А. Юрченко // Вісник науки та освіти. (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»). – 2023. – № 6 (12) – С. 547–561.
    DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-6(12)-547-561
  4. Мулеса П. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів математики та інформатики до використання засобів віртуальної наочності у професійній діяльності [Текст] / П. Мулеса, О. Семеніхіна // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: М. П. Вовк, М. Гр. Воскоглу, Т. Г. Дерека та ін.]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2023. – Вип. 2 (38). – С. 37–42. – DOI: 10.31110/2413-1571-2023-038-2-006
  5. Мулеса, П. (2022). МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ВІРТУАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Освіта. Інноватика. Практика, 10(7), 44–49.
    https://doi.org/10.31110/2616-650X-vol10i7-007

Egyéb publikációk, tézisek:

  1. Мулеса П.П. Інновації у професійній підготовці майбутніх учителів математики та інформатики на основі засобів віртуальної наочності. Запровадження інноваційних освітніх практик як засіб підвищення якості національної освіти: матер. Усеукраїнської науково-практ. онлайн-конференції (м. Харків, 29 листопада 2022 року). URL:https://sites.google.com/view/nnc-hgpa
  2. Мулеса П.П. ДОСЛІДЖЕННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ВІРТУАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ. Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика: збірник наукових статей / за заг. ред. Л. В. Сєрих. Суми: НІКО, 2023. 207 с. ISBN 978-617-7422-22-7
  3. Мулеса П. П. Бойко А. І. Лазарик В. Е. Методи покращення освітнього процесу предмету математика в сьогоденні. Experimental and theoretical research in modern science : Proceedings of the 4th International Scientific and Practical Conference. Kishinev, Moldova 4-5.11.2021. С. 86-88
  4. Мулеса П., Кепша Г., Лазарик В. Платформа для вивчення математики «MATIFIK». Proceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference. Science, education, innovation: topical issues and modern aspects. Tallinn, Estonia 25-26.12.2021. С.199-200
  5. Mulesa P. About the means of virtual clarity. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці : ХІV Всеукр. наук.-практ. конф. для молодих учених та здобувачів освіти (16-17 березня 2023 р.) / Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Ін-т інформ. техн. і засоб. навч. НАПН України [та ін.]. Умань, 2023. С. 69-71.
  6. Мулеса П. П. Принципи використання засобів віртуальної наочності у професійній підготовці майбутніх учителів математики та інформатики. Науковий простір: актуальні питання, досягнення та інновації: матеріали IV Міжнародної наукової конференції (м. Івано-Франківськ, 2 грудня, 2022 р.). Вінниця: Європейська наукова платформа, 2022. С. 188-190
  7. Mulesa P. About creating a system of teachers’ preparation for the usage of the application of virtual visibility in professional activities. Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Кропивницький, 21 квітня 2023 року). Кропивницький : ДонДУВС, 2023. С. 232-234

Загальна інформація

Участь у професійних об’єднаннях за спеціальністю

АСОЦІАЦІЯ МАТЕМАТИКІВ ТА ІТ СПЕЦІАЛІСТІВ ЗАКАРПАТТЯ

Стажування (за останні 5 років)

UzhNU Faculty Training: Best Practices for Asynchronous Teaching & Learning Kosice, Slovakia. Consisting of 180 hours (18 CEU/6 ECTS) of project-based application in a capstone project. May-September 2025

Досвід роботи за спеціальністю

19 років.