Викладачі Університету Ракоці використовуватимуть можливості штучного інтелекту більш відповідально

Кафедра математики та інформатики Закарпатського угорського університету імені Ференца Ракоці II у співпраці з відділом академічної доброчесності, прозорості та протидії корупції провела фаховий тренінг для викладачів закладу на тему «Штучний інтелект в освіті. Що і як використовувати?». Захід мав на меті надати викладачам загальне уявлення про сучасні інструменти штучного інтелекту, ознайомити їх з етичними нормами використання ШІ та підвищити рівень відповідальності під час застосування таких технологій у навчальному й науковому середовищі.

Тренінг був зосереджений на представленні різних платформ штучного інтелекту, які набувають дедалі більшого значення у розробці навчальних програм, створенні творчих завдань та підготовці мультимедійних навчальних матеріалів.

Особлива увага під час заходу приділялася етичному використанню засобів штучного інтелекту. У лекції висвітлювалися рекомендації Європейського кодексу наукової етики, вимоги прозорості, зокрема наголошувалося на необхідності чіткого зазначення авторами випадків застосування штучного інтелекту у власних наукових працях та навчальних матеріалах.

У рамках курсів підвищення кваліфікації також були розглянуті негативні аспекти використання штучного інтелекту. Зокрема, йшлося про те, що системи в окремих випадках можуть надавати недостовірну або фіктивну інформацію. Крім того, обговорювалися методи виявлення матеріалів низької якості, згенерованих ШІ, які базуються на недостовірних джерелах інформації. Організатори курсу наголосили, що попри стрімкий розвиток технологій відповідальне ухвалення рішень і критичне ставлення до інформації й надалі залишаються компетенцією викладачів.

Тренінг викликав значну зацікавленість і став важливим кроком у підвищенні цифрової грамотності викладачів університету. Організатори сподіваються, що отримані знання допоможуть викладачам Університету Ференца Ракоці II ефективно, творчо та етично використовувати можливості штучного інтелекту.

    Ця стаття також доступна наступними мовами

  • Magyar