Mulesa Pavlo
Docens;
A pedagógiai tudományok doktora, Docens
Matematika és Informatika Tanszék
Kutatási területek
Modern információs technológiák, számítástechnika, projektmenedzsment, nyílt forráskódú szoftverek és azok alkalmazása az oktatási folyamatban, operációs rendszerek biztonsága, adatbázisok, adattudomány (Data Science), mesterséges intelligencia (AI), adatok vizualizálása, adatok szemléltetése,Publikációk
Scopus és Web of Science (WOS) besorolású publikációk:
Drushlyak, M., Semenikhina, O., Kharchenko, I., Mulesa, P., & Shamonia, V. (2023). Effectiveness of Digital Technologies in Inclusive Learning for Teacher Preparation. Journal of Learning for Development, 10(2), 177–195.
https://doi.org/10.56059/jl4d.v10i2.777
Ukrajnai tudományos szakfolyóiratokban megjelent publikciók («B» kategória):
- Вовчок, І. М., & Мулеса, П. П. (2025). Аналіз результатів адаптивного навчання здобувачів із застосуванням нейронної LSTM-мережі . АСУ та прилади автоматики, 1(184), 70–81.
https://doi.org/10.30837/0135-1710.2025.184.070 - Мулеса, П. (2023). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ВІРТУАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ: ОБҐРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНИХ УМОВ. Освіта. Інноватика. Практика, 11(2), 25–30.
https://doi.org/10.31110/2616-650X-vol11i2-004 - Мулеса П. Критерії і показники готовності майбутніх учителів математики та інформатики до використання засобів віртуальної наочності у професійній діяльності [Текст] / П. Мулеса, А. Юрченко // Вісник науки та освіти. (Серія «Філологія», Серія «Педагогіка», Серія «Соціологія», Серія «Культура і мистецтво», Серія «Історія та археологія»). – 2023. – № 6 (12) – С. 547–561.
DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-6(12)-547-561 - Мулеса П. Педагогічні умови підготовки майбутніх учителів математики та інформатики до використання засобів віртуальної наочності у професійній діяльності [Текст] / П. Мулеса, О. Семеніхіна // Фізико-математична освіта : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Фізико-математичний факультет ; [редкол.: М. П. Вовк, М. Гр. Воскоглу, Т. Г. Дерека та ін.]. – Суми : [СумДПУ імені А. С. Макаренка], 2023. – Вип. 2 (38). – С. 37–42.
DOI: 10.31110/2413-1571-2023-038-2-006 - Мулеса, П. (2022). МЕТОДОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ВІРТУАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ. Освіта. Інноватика. Практика, 10(7), 44–49. https://doi.org/10.31110/2616-650X-vol10i7-007
Egyéb publikációk, tézisek:
- Мулеса П.П. Інновації у професійній підготовці майбутніх учителів математики та інформатики на основі засобів віртуальної наочності. Запровадження інноваційних освітніх практик як засіб підвищення якості національної освіти: матер. Усеукраїнської науково-практ. онлайн-конференції (м. Харків, 29 листопада 2022 року). URL: https://sites.google.com/view/nnc-hgpa
- Мулеса П.П. ДОСЛІДЖЕННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ ТА ІНФОРМАТИКИ ДО ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ВІРТУАЛЬНОЇ НАОЧНОСТІ. Особистісно-професійна компетентність педагога: теорія і практика: збірник наукових статей / за заг. ред. Л. В. Сєрих. Суми: НІКО, 2023. 207 с. ISBN 978-617-7422-22-7
- Мулеса П. П. Бойко А. І. Лазарик В. Е. Методи покращення освітнього процесу предмету математика в сьогоденні. Experimental and theoretical research in modern science : Proceedings of the 4th International Scientific and Practical Conference. Kishinev, Moldova 4-5.11.2021. С. 86-88
- Мулеса П., Кепша Г., Лазарик В. Платформа для вивчення математики «MATIFIK». Proceedings of the 5th International Scientific and Practical Conference. Science, education, innovation: topical issues and modern aspects. Tallinn, Estonia 25-26.12.2021. С.199-200
- Mulesa P. About the means of virtual clarity. Сучасні інформаційні технології в освіті і науці : ХІV Всеукр. наук.-практ. конф. для молодих учених та здобувачів освіти (16-17 березня 2023 р.) / Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини, Ін-т інформ. техн. і засоб. навч. НАПН України [та ін.]. Умань, 2023. С. 69-71.
- Мулеса П. П. Принципи використання засобів віртуальної наочності у професійній підготовці майбутніх учителів математики та інформатики. Науковий простір: актуальні питання, досягнення та інновації: матеріали IV Міжнародної наукової конференції (м. Івано-Франківськ, 2 грудня, 2022 р.). Вінниця: Європейська наукова платформа, 2022. С. 188-190
- Mulesa P. About creating a system of teachers’ preparation for the usage of the application of virtual visibility in professional activities. Актуальні аспекти розвитку STEAM-освіти в умовах євроінтеграції: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Кропивницький, 21 квітня 2023 року). Кропивницький : ДонДУВС, 2023. С. 232-234
Általános információk
Szakmai és egyéb továbbképzések (az utóbbi 5 évben)
UzhNU Faculty Training: Best Practices for Asynchronous Teaching & Learning Kosice, Slovakia. Consisting of 180 hours (18 CEU/6 ECTS) of project-based application in a capstone project. May-September 2025
Szakmai szövetségekben való részvétel
Kárpátaljai Matematikusok és Informatikai Szakemberek Egyesülete
Szakmai tapasztalat
19 év